kliknij, by przejść do newslettera kliknij, by przejść do działu reklamy
księgarnia janikowska.pl
 
 

przepisy Łucji



***
Serwis prowadzony jest
we współpracy z:
Zakładem Mostów PWr, Zakładem Budowy Mostów PP, Politechniką Warszawską
oraz Związkiem Mostowców.

podwieszone — pierwsze

Pierwsze podwieszone obiekty mostowe w Polsce

I Kładka przez Dunajec w Tylmanowej
rozpiętość przęseł – 78,00 m
liczba pylonów – 2
projekt – J.Szulc, W.Główczak, PPKPKSiUP Mostostal Kraków
rok zakończenia budowy – 1959

Kładka przez Wisłokę pod Dębicą
rozpiętość przęseł – 18,00 + 60,00 + 18,00 m
liczba pylonów – 2
projekt – A.Mika, PPKPKSiUP Mostostal Kraków
rok zakończenia budowy – 1960

II Kładka przez Dunajec w Tylmanowej
rozpiętość przęseł – 100,00
liczba pylonów – 2
projekt – Biproskal Kraków
rok zakończenia budowy – 1961

Kładka przez Wisłę w Ustroniu
rozpiętość przęseł – 10,42 + 44,90 + 10,75 m
liczba pylonów – 2
projekt – A.Jarominiak, J.M.Grych, H.Czudek, J.Cebulok
rok zakończenia budowy – 1969

Kładka nad ulicą Jagielońską w Warszawie
rozpiętość przęseł – 2 x 32,00 + 11,60 m
liczba pylonów – 1
projekt – K.Cywiński, W.Witkowski, Transprojekt Warszawa
rok zakończenia budowy – 1972

Kładka dla pieszych w Mikołajkach
rozpiętość przęseł – 58,50 + 28,00 m
liczba pylonów – 1
projekt – R.Piekarski, W.Humięcki, WPKSiUP Warszawa
rok zakończenia budowy – 1976

Most przez Wartę w Sieradzu
rozpiętość przęseł – 9,13 + 75,88 + 3 x 19,00 m
liczba pylonów – 1
projekt – Z.Holtoś, Płockie PRM
rok zakończenia budowy – 1979

Kładka dla pieszych przez Brdę w Bydgoszczy
rozpiętość przęseł – 16,0 + 50,00 + 16,00 m
liczba pylonów – 2
projekt – T.Kabat, Biuro projektów Budownictwa Przemysłowego w Bydgoszczy
rok zakończenia budowy – 1979

Kładka dla pieszych nad Odrą w Raciborzu
rozpiętość przęseł – 53,35 + 34,75 m
liczba pylonów – 1
projekt – brak danych
rok zakończenia budowy – prawdopodobnie około roku 1979

Kładka nad ulicą Opolską w Krakowie
rozpiętość przęseł – 2 x 39,00 m
liczba pylonów – 1
projekt – W.Główczak, W.Grygowski, COBPKM MOSTOSTAL COM Warszawa oddział Kraków
rok zakończenia budowy – 1982

Most przez Wkrę w Goławicach
rozpiętość przęseł – 15,00, + 20,00 + 65,00 m
liczba pylonów – 1
projekt – Z.Białobrzeski, K.Gej, J.Żelaśkiewicz
rok zakończenia budowy – 1984

IV Kładka przez Dunajec w Tylmanowej
rozpiętość przęseł – 20,50 + 72.00 + 21,50 m
liczba pylonów – 2
projekt – W.Grygowski, COBPKM MOSTOSTAL COM Warszawa oddział Kraków
rok zakończenia budowy – 1984

Akwedukt nad Wisłą w Krakowie
rozpiętość przęseł – 156,00 + 156,00 + 39,00 + 40,50 m
liczba pylonów – 1
projekt – W.Główczak, Mostostal Kraków
rok zakończenia budowy – 1987

Kładka przez Wisłok w Rzeszowie
rozpiętość przęseł – 64,00
liczba pylonów – 2
projekt – A.Brudkowski, COBPKM MOSTOSTAL COM Warszawa oddział Kraków
rok zakończenia budowy – 1997


polecamy

Towarzystwo Opieki
nad Zabijanymi Palami
i Deskowaniem Traconym

AKADEMIA AARSLEFF:
Poniżej link do darmowego, profesjonalnego programu do wyznaczania nośności pali prefabrykowanych wg metody opisanej w normie PN-83/B-02482 Fundamenty budowlane. Nośność pali i fundamentów palowych.

PalePN Lite 4.0

***

Komitet
Obrony Betonu

Panel Wall P i Panel Wall Konstrukcje oporowe
z gruntu zbrojonego.

BBR Polska Sp. z o.o.

***

Stowarzyszenie
Producentów Cementu

Konkurs: POWER CONCRETE
więcej na stronie: dnibetonu.pl

 
polityka PRYWATNOŚCI
POLEĆ znajomemu nasz serwis
|
RSS
kontakt
 
manufaktura janikowska